Saturday, April 16, 2011

toLong....

assalammualaikum...
tlg...
sya tak minta bnyak..
tlg jngn sakitkan hati sya...
sbb sya tak mungkin lg mampu senyum...
tlg..
beri saya masa...
sbb sya bukan budak yg bijak..
untuk faham semua bnda..
tlg...
ingatkan saya..
bila saya mula lupa ttg tanggungjwb saya kat cnie..
tlg...
jngn trus mndesak sya untuk bersuara..
klau sya diam...
tlg....
jngn buat saya menitis air mata kerana awak..
sbb pd saat itu awak akn tau saya sudah BENCI AWAK...
tlg..
jngn tinggalkan sya..
di saat saya perlukan seorang teman..
sbb sya bukan insan yg cekal mcm org lain...
saya bukan insan yg spt awak lihat..
sya bnyak KEKURANGAN & KELEMAHAN..
yg awak tak tahu..
cuma saya minta jaga hati saya..
sbb saya munkin tak mampu senyum lg..
pd awak..
mungkin takkan ada org kacau awak lg..
atau nangis kat bahu awak lg....
assalammualaikum....

*kat kampung.. ketenangan.... yg dicari makin sulit dijumpai....

No comments:

Post a Comment