Sunday, April 3, 2011

suSahnYa...

assalammualaikum...
SuSahnYa.... jika kita ada mata tp terpaksa buat2 tak nampak..
SuSahnYa... jika kita ada telinga tp terpaksa buat2 tak dengar..
SuSahnYa... jika kita ada mulut tp terpaksa senyap...
SuSahnYa... jika kita kita ada perasaan tp terpaksa lindungnya...
SuSahnYa... jika kita ada air mata tp terpaksa kita tahan..
SuSahnYa... jika kita tahu tp pura2 buat tak tahu...
SuSahnYa... jika kita nak membenci tp kita makin syg..
SuSahnYa... bila org tak tahu.... tp mereka berkata2.....
SuSahnya... bila semua kita lakukan...tp..takada org tau...
susahnya.. nak SENYUM bila HATI menangis...
susahnya nak pura2 aku GEMBIRA sdg HATI aku tak seindah itu....
susahnya.....
aku tak minta bnyak cuma berikanku setitis kesabaran agar aku mampu menharungi hingga semuanya TERBONGKAR......
aku tak bermaksud nak memiliki..tp... aku cuma pinjam ia sekejap dari Yg Esa..... untuk waktu yg aku sendri tidak tahu berapa lama.....
For Someone.. aku minta maaf... tp... klau kamu ditempat aku.. kamu mungkin akan lakukan perkara yg sama...
p/s: sakit,lg sakit bila ada yg menyakiti.....

No comments:

Post a Comment