Wednesday, April 20, 2011

cemburu...

tiba....
saya : salam.. aku cemburulah...
someone : cemburu?????????????????????
saya : yelah.. cemburu....
someone : kat sape?????????????
saya : adalah....
someone : pelik???????????????????????????
saya : knp???????????????????
someone : tak pernah awak ckp mcm tue.. tiba2... awak kata awak cemburu... sape tak pelik...
saya : salah ker??????????????
someone : taklah..... biasalah perasaan tue normal... tp kat sape????????????
saya : biarlah rahsia....
someone : ?????????????????????????????

salah ker kalau kita rasa cemburu?????????????????????
ye... aku yang selalu tak ada perasaan tue...
tak tau knp.....
tiba2 perasaan tue wujud dalam hati ini.................
salah ker?????????????????????
mcmna nak buang nie????????
kalau boleh tak nak ada perasaan negative nie dalam diri...
klau boleh saya nakjadi seperti nama saya..
sentiasa gembira...
tp... mcmna???????????????????
pening.......





hati tenanglah...
jngn dibiar ia menguasai diri kerana ia akan membuat diri ini tak lagi mampu SABAR..
HATI ... tenang ye.....

No comments:

Post a Comment