Sunday, April 17, 2011

cerita....

assalamualaikum....
balik kg.... bnyak bnda best kt kg tue...
yg paling best dpt jumpa mak, ayah, adik, acu, anyen, wan, danish, awish, mr. right, n semualah yg saya sayang..
tp.. bila tngok muka diorang ada sesuatu yg membelenggu dri ini...
Ya Allah seandai ini dugaan... kau tabahkanlah hatiku Ya Allah...
Seandai ini sudah tersurat aku terima Ya Allah... tp berilah aku setitis kesabaran....
hmm..
pengalaman paling best dapat naik kapal terbang with my fren Izzaty... thank you.. sbb jd kawan kita....
nanti kita naik lg yer?????????????? ha..ha... n pd "someone" jngn jeles.... n thanks coz jmput saya....
n saya harap awak suka dengn 'something' tue.. tak mahal pun.. sorry...
n pada my fren kila... sorry saya tak tunai jnji saya... saya tau saya bukan kwan yg baik.. saya minta maaf...
tp.. saya nak awak tau.. saya syg awak... syg sangat2...
pada mak n ayah.. thanks sbb masak lauk kegemaran kak long... kak long sayang mak n ayah.. sayang sangat2....
pada adik tersayang.... adik jngn jeles... nanti kita naik sama2... cuti nie akak blanja tngok wyg....ha..ha..
to kak yong, n all my fren yg nak kahwin bulan 5 nie... TAHNIAH...... tak sabar nak tngok korang naik pelamin... klau tak dapat datang tue sorrylah eh.. exam...
n pada all my frens yg nak ambil exam: good luck.... n buat btul2... moga Allah permudahkan semua urusan kita... amin...
n nie gmbar yg saya ambil.. sunnguh indah ciptaan TUHAN....








hmm... kalau diberi peluang n duit ada nak bawak mak, ayah n adik naik..... insyaallah....

No comments:

Post a Comment