Friday, April 29, 2011

my baby....@ my dairy....

assalammualaikum...
hari nie pie beli tiket dengan mizah...
confirm balik rumak paksu dlu..
sblum balik rumah tercinta..
luang masa ngan mizah tngok cter roomate...
hmm...
cter yg agak menakutkan diri ini....
tp bestlah....
balik tue... 
tiba buka cter pasal LI...
saya pun tak tau mana nak wat...
aduh....pning kpala...
bnyak nak kna pkir bila dah tahun 3 nanti....
bila dengar tahun 3...
tak sangka dah 2 tahun saya kat cnie...
mcm2 pngalaman kot kat cnie...
klau dlu bahagia.. ckrg pnuh dengan kecewa..
kalau dlu tak tahu... kini semua dah tak ada makna...
klau dlu percaya... kini tak tau nak explain mcmna...
klau dlu saya sentiasa senyum... ckrg hntahlah...
tp hidup msti truskan....
jadi.... saya msti kuatkan semangat demi cita2...
hmmm... bila mula fikir ttg future...
teringat sesuatu...
dah lama tak luang masa dengan my baby @ my dairy...
cbuk dengan notes nak exam...
cbuk ngn fb n blog lg....
cbuk ngn ym lg....
sampai dia ada kat depan mata pun tak nmpak...
bila buka.. tngok semua notes kuliah...
ha..ha...
lastly.... saya luangkan gak masa dengan dia..
bila dah luangkan masa ngan dia....
hampir 10 helai muka surat....
bnyaknya.... ha..ha..
but.... kat ctulah semua dapat ditulis tanpa sesiapa tahu...
hanya ALLAH dan saya...
hmm....
*tak sabar nak BALIK....

No comments:

Post a Comment