Saturday, April 23, 2011

Eifell im in LOVE.....



 assalammualaikum....
hari nie ngah bosan study..
layan satu FILEM....
yang sememang dari sekolah sampai ckrg saya minat...
"EIFELL IM IN LOVE"
sweet sangat movie tue...
bila tngok movie tue.. mulalah berangan...
ha..ha.. tp paling suka.. satu dialog..
bleh tak nak ucap dialong nie pada someone:





 dia bukan gadis impian awak..
dia tidak mempunyai bakat yg boleh dibanggakan...
banyak kekurangan malahan tiada kelebihan...
tp....
dia ingin memberi kebahagiaan kepadamu...

saya nak sangat cakap dialog tue..
tp saya tau...
saya tak mampu kot nak cakap..
takkan mampu...
sampai bila2....
jadi hnya ini melukiskan bicara hati saya :

Kudapatkan hatimu seperti rencanaku dulu
Bila tak ingat akan malu pastinya sudahlah terjadi

Kemana pun ku pergi hatiku tetap dekat kamu
Sejuta hal yang membentang tak 'kan kuurungkan niat cinta ini

Kamu hanyalah kamu yang ada di hatiku
Tak ada yang lain pun terlintas
Sesejuk embun pagi gambaran hati ini
Terimalah ku dengan tulusmu

*sweet cter nie... ada masa layanlah....
berangan lg.... stop FANA....wake up...

No comments:

Post a Comment