Wednesday, April 27, 2011

awak.....

assalamualaikum....
knp title dia macam tue ek????????????????
sbb hntahlah...
my be saya suka kot tajuk tue..
cbnrnya sbb saya nak cakap sesuatu kat someone...
tp saya tak dapat cakap...
jd... kat cnie jelah saya bleh berkata2..
awak... 
saya tak tau nak cakap mcmna..
tp...
saya cuma nak cakap...
klau awak rasa awak tak bleh beri sesuatu dekat org tue..
jangan beri awak..
saya rasa dah dua kali saya kata bnda yang sama...
lagi... saya dah cakap...
jngn sebab pakaian dan cara org tue awak menilai dia...
lg.. kalau awak rasa tak suka pun tak perlu awak tunjuk kat depan dia..
pernah tak awak rasa... org tue tak suka awak, n then dia tunjukkan dia tak suka awak..
kutuk awak, n selamba cakap benda2 yang awak tak suka....
msti sakitkan yg satu tue.... mcm tue jugalah org tue rasa awak...
lagi satu, tak perlulah dengan melihat org tue, awak memperkecil2kan dia..
dia juga MANUSIA macam awak.... ada kurang, ada lebihnya..
mungkin lebih tue awak tak nampak...
jadi tak perlulah awak nak kutuk..
saya tau... awak munkin kata knplah saya tgur awak kat cnie...
knp tak jumpa awak... n cakap..
knp????????????????? saya nak tnya... awak dengar ke apa saya cakap...
awak tak pernah nak dengar.. malah tak pernah bg peluang pun kat saya..
knkadang bila saya jumpa awak saya senyum jer..
knp????????????????
knkadang saya takut... klaulah satu hari saya tak ada...
ada lagi tak org yang ambil berat ttg awak....
ada lagi tak org yg terus sabar dengan awak...
ada lagi tak org yg akan menangis n pujuk hati bila awak sakitkan hati dia...
ada lagi tak org yang nak dengar cter awak..
ada tak org yang SENYUM dan tak pernah marah AWAK walau sekali....
saya terlalu risau...
sampai knkadang saya mohon...
kalau saya tak ada..
kurniakanlah awak seorang kawan, teman, sahabat, kekasih dan musuh yg baik..
mungkin mereka semua boleh ganti tempat saya masa itu....

1 comment: