Monday, December 5, 2011

memori itu indah.. apatah lg jika dengan KAMU..(^_^)

assalamualaikum....
aku happy sangat... knp???????????????????????? coz hntahlah.... yg penting happy coz malam menari aku n my fren mizah dapat perform dengan baik.. alhamdulillah.. syukur sangat...thanks to tikah n yati coz ajak kami masuk ko-k menari.. aku happy sangat.. coz dapat lpas tension...(^_^) n malam tue wat pertama kalinya, aku berpakaian spt perempuan melayu terakhir.. kadang- kadang rasa nak ketawa ada gak.. coz aku yg KERAS mengalahkan KAYU nie pie menari tradisional.. wat gelak jer.. coz family aku gelak bila aku cakap aku menari..ha..ha...


aku HAPPY coz my prince jemput aku..(^_^) datang my house coz kenduri lya zafirah....thanks sangat2.. sbb jemput saya, pas tue sabar layan kerenah saya.. & sorry ari tue tak dapat layan dia sangat.. tp saya sangat happy tngok awak n my family.... happy tngok dia main ngan along..ha..ha..(^_^)coz itulah my family n itulah sya yg cbnr... tak ada apa-apa keistimewaan.. tp bnyak kekurangan....saya sangat HAPPY coz dapat berfoya-foya dengan MY FAMILY... so happy...(^_^)


thanks to semua... sbb saya sangat HAPPY.... walaupun ada something happen berlaku masa baru sampai PENANG.. tp aku bersyukur sangat kerana ada insan-insan yg ku sayang....thanks mak, ayah, adik, happy always with YOU ALL...(^_^) thanks to all of you... alhamdulillah coz masih bernafas sampai saat ini tuk menikmati KEGEMBIRAAN ini.. aku SAYANG mereka semua.. merekalah CAHAYA IN MY LIFE....MEREKALAH segala-segalanya bg aku... LOVE you all...(^_^)


me & mizah....

KAMI..(^_^)

lya zafirah..(^_^)
p/s: apa pun berlaku.. just think positif.. dari situ anda akan lihat dunia turut tersenyum dengan anda.. so time tuk siapkan asigmnt.. caiyok..(^_^)

No comments:

Post a Comment