Friday, December 9, 2011

I'M not SMART like YOU..((T_T)

assalamualaikum...
saya ckrg dalam mood yg sangat tak stabil coz brm saya tak siap2 dan saya perlu siapkan sblum 17/12 nie... 
terlalu bnyak yg perlu dibuat apatah lg jika ia adalah SESUATU YG ANDA TIDAK FAHAM...
saya akui saya bukan BUDAK YG DILAHIRKAN PANDAI..
saya kna baca notes berulang kali untuk faham...
saya bukan org yg terus masuk, apabila lec ajar..
pas kelas saya kna wat revision..
saya sememangnya bukan BUDAK yg SMART mcm anda semua..
so.. mak saya selalu ingat kan saya supaya saya RAJIN belajar atau pun USAHA LEBIH berbanding yg lain..
kerana mak mungkin tahu anak dia nie tak SEPANDAI org lain.. cuma akan dapat BAGUS klau anak dia ini berusaha...


so saya harap sangat awak semua bg kerjasama dengan SAYA...
klau saya kata saya tak SMART tue jngnlah marah saya kalau saya bnyak bertanya..
jngnlah marah saya kalau saya tak bg PERHATIAN kat awak.. coz saya kna korbankan setiap MASA saya hanya untuk pastikan saya SMART mcm awak semua..


sebb saya ada MAK & AYAH yg sangat berharap saya dapat KEPUTUSAN BAIK..
saya ada ADIK yg saya perlu jd contoh...
saya ada org yg saya SAYANG yg perlu saya buktikan yg saya bleh berjaya mcm dia...
so saya MINTA MAAF.. klau saya selalu abaikan kamu semua.. kerana saya perlukan masa tuk wat saya SMART mcm org lain.......saya MINTA MAAF...(T_T)

segala puji bg Allah tuhan pentadbir seluruh alam, rahmat sejahtera jua ke atas penghulu kami Nabi Muhammad semulia-mulia pesuruhNYA, begitu jua atas kalian keluarga dan sahabat Baginda...


Ya  Allah, wahai tuhan kami, kami berlindung denganMU daripada ditimpa kesusahan dan kedukaan, kami mohon perlindungan denganMu dari kelemahan dan kemalasan, daripada perasaan takut dan kedekut, daripada desakan berhutang dan paksaan org. Ya Allah wahai tuhan kami, kurniakan kepada kami keinginan bersungguh-sungguh untuk mengikut jejak langkah junjungan kami Nabi Muhammad S.A.W, permulaannya, penghabisannya, lahirnya, batinnnya, perkataannya, perbuatannya, ibadatnya dan amal baktinya. Ya Allah wahai tuhan kami, kurniakan kebaikan kepada kami didunia ini, kebaikan juga dihari akhirat, dan jauhkan kami dari azab neraka.


semoga Allah mencucuri rahmat dan sejahtera ke atas junjungan kami Nabi Muhammad, sekalian keluarga dan sahabat baginda. Segala pujian untuk Allah tuhan pentadbir seluruh alam.. AMIN.....(^_^)


P/S: amalkan doa nie pas solat..(^_^)

No comments:

Post a Comment