Tuesday, December 27, 2011

exam & aku..(^_^)

assalammualaikum..
pd sesapa yg tngah study kat universiti tue msti ckrg ngah bersahabat ngan BUKU.. yelah... ckrgkan study week...
sama mcm aku.. masa nielah kita tngok... sape yg tak pernah pegang buku pun akan pegang buku... dan yg paling best masa EXAM.... muka yg tak pernah aku nampak dalam kelas, tiba-tiba ambil exam sebelah aku... sampai knkadang aku tertanya-tnya.. budak nie ambil kos sama ngan aku ker??????????
tp itulah realiti hidup kat cnie... ha..ha...




aku pun tak terkecuali jugak.. knkadang ada gak ponteng kelas.. ada gak tido atau kuar sampai tak ingat nak balik... tp inilah dunia aku... yg aku kongsi ngan kawan-kawan aku kat cnie....


n ckrg nie kawan-kawan aku msti ngah dalam mood study + tension....
coz aku tngok kat fb masing-masing mcm-mcm status kuar...
ha..ha.. tp tak perlah.... my be diorang dalam mood tension tue fana.... bnda kecik pun kadang-kadang jd besar... kadang-kadang kita sendri tak sedar yg kita termarah org.. yelah tensionkan... tp tak apalah...
semua itu NORMAL... dan antara mangsa yg jd tmpat marah org AKUlah..
tp DIAM is the best answer.. aku tak suka nak BALAS balik.. coz aku tak suka bila api kita curah ngan api... knkadang DIAM tue bnda paling selamat.. so aku DIAM kan ajer.. tp jngn CABAR kesabaran aku....


ok.. ckrg cter pasal exam...
jadual exam aku:


4/1/2012 -TEORI ORGANISASI
10/1/2012- IR
12/1/2012- BRM
16/1/2012- HRM
19/1/2012- KAUNSELING


cakap pasal study plak.. bnyak yg aku tak study... ha..ha... aku bnyak berangan... layan blues... atau lbih best aku TIDO.....
yer aku bukan BUDAK yg rajin..
bukan STUDENT yg pandai...
bukan ANAK yg baik..
tak ada pun yg BAGUS kat aku...
klau org bg aku buku percapaian ttg dri aku msti bnyak MERAH dari BIRU....
tp aku ada azam...
supaya suatu HARI AKU JD BUDAK PALING RAJIN...
STUDENT YG PANDAI...
ANAK YG BAIK...
berkat doa yg dan usaha... insyaallah..

pesanan HATI: jomlah kita sama-sama DOA supaya kita jd lebih BAIK dari semalam...
pada Aizul, syukri, li. & mizah: rajin-rajin study, nanti jngn lupa  ajar aku..(^_^)
pada Syed Fareez (my prince): study n i wish you good luck in your exam.. n jngn lupa janji awak kat saya.. saya tunggu tau...
pada fizah, kila, dayah, arip & liza: study rajin-rajin kat sana.. n GOOD LUCK exam...
n pada SEMUA: aku nak minta maaf kalau ada wat salah dan silap.... halalkan makn & minum aku... n doakan aku berjaya tau.. love you all..(^_^) 

No comments:

Post a Comment