Saturday, December 17, 2011

TIBA-TIBA aku teringat SOMETHING.. dan mula memkirkannya....

assalammualaikum...
masa nie mmg aku BOSAN sangat2..
dan disaat bosan tue.. aku tiba2 teringat something...
masa aku nak bawak watak pn Laila tue, aku nie yg tak SEDIH2 nie pielah cari pasal dengan HATI sendiri...
aku tngok blog someone...  slalunya... aku nie malas nak CARI PASAL NGAN HATI sendiri sbb tau yg SEDIHNYA aku sorang.. mna ada yg tahu.. KECUALI TUHAN.. yg telan SAKIT nya aku sorang gak.. so aku malas nak cari pasal.. tp..
disebbkan terlalu mahu MOOD SEDIH aku pun cari pasal ngan HATI AKU.. i see that blog... tp yg aku herannya.. aku TAK SEDIH + AKU TAK NANGIS....aku pun heran ngan diri aku.. n tiba2 aku tertengok satu blog lagi.. 
n dalam blog tue ada cakp: kerana terlalu MENAHAN AIR MATA itu mengalir didepanMU.. DIA seolah-olah telah hilang SATU KEUPAYAAN dirinya.. menangs disaat HATINYA kamu SAKITI...


N ...pas baca blog dia.. aku wat bodoh jer... tp hari nie aku terpikir.. dan aku uji HATI aku lg... dan aku TAK MENANGIS... adakah... kerana aku terlalu menyembunyikan tangisan aku... aku pekakkan telinga aku.. aku butakan mata aku.. menyebabkan aku KEHILANGAN satu KEKUATAN... tp disudut hati...biarlah AKU & TUHAN tahu... yer, aku dah JANJI pd DIRIKU, yg aku tak akan menangis depan dia..  sehingga sampai HARI itu..(T_T) that my promise... hope aku akan keep it untill that DAY.....


org kata aku KEJAM..
tp kejam ker aku...
sbb kalau aku NANGIS..
aku AKAN HILANG SENYUM aku...
yg aku kna hadiahkan pd dia, dia, dia , dan dia...
jd tak SALAHKAN kalau aku tak NANGIS..
DAN aku butakan mata aku, aku pekakkan telinga aku, aku tutup mulut aku dengan SENYUMAN..
biarlah SAKIT dia aku rasa..
CKUP AKU.. hnya aku...


pesanan HATI: tak sabarnya nak balik jumpa mak, ayah, adik, awish n danish... n tak sabarnya nak jumpa my prince..(^_^)

2 comments:

  1. Menangis tu x salah..menangis la jika itu yg trbaik utk mghlangkn rasa kcewa,mrah atau sedih dlm ati kita....=)

    ReplyDelete
  2. hntahlah wei... coz my aku dah TERLANJUR wat JANJI yg aku takkan nangis depn someone tue.. so i must keep that promise untill that day.... walau apa pun berlaku, walau mcmna HEBAT pun HATI AKU dia sakiti... aku dah janji hanya SENYUMAN untuk dia.. takkn ada air mata....

    ReplyDelete