Saturday, December 10, 2011

ombak Rindu...(^_^)

assalamualaikum...
aku pie tngok cerita yg aku nak tngok sangat..
so happy.. credit to my frens... terutama aizul n syukri..
tp paling HAPPY... tngah best2 tngok wayang.... ada plak si PENCERITA...
Tuhan jer tau mcmna kami punya bengang...  dahlah aku baru nak ambil mood tngok cter tue..
trus tak jd... apa punya orglah..
aku taulah dia mungkin dah baca novel dia atau dah tngok cter tue.. dan aku tau gak dia excited nak cter kat pkwe dia.. tp plzlah.. tak payah cter satu panggung.. sampai aku yg SEDIH tngok cter tue tak jd nak sedih..
kuar panggung tue siap GELAK + KETAWA tngok telatah awak..
tak pasal2 kna perli ngan kawan2 aku... sampai muncung muka tue... sape sruh wat...
kak, kita pie tngok wyg diam jer walaupun kita dah tau cter tue...  atau cakp dengan NADA PERLAHAN....sbb kita bukan tngok sorang..
org lain pun bli tiket gak... so HORMATlah org lain... MCM2 perangai.. tp aku sangat HAPPY... 
tp agak sedih ckit coz my prince merajuk coz saya...(T_T)

p/s to my prince: jngnlah merajuk... i have something for you..(^_^) tp saya tak taulah awak suka ke tak... awak SAYA SAYANG AWAK...Tuhan tolong lembutkan hati dia..untuk terima ku seadanya..
kerna ku tak sanggup,kerna ku tak mampu hidup tanpa dia disisiku...  KHAS tuk awak my PRINCE HATI SAYA..(^_^)




No comments:

Post a Comment