Tuesday, November 29, 2011

Mimpi... ia hanya mainan tido... hopefully...(T_T)

assalamualaikum...(^_^)
aku mimpi something... aku tak tau maknanya..yg aku tau dia wat aku sedih sangat.. coz masa aku bngun airmata aku mengalir.. atau bestnya pipi aku basahlah ngan air mata aku... aku ckp to someone...
N dia sruh aku ngadu bnyak2 dengan TUHAN.. supaya terhindar dari semua yg aku tak ingini... 
alhamdulillah..pas aku mengadu dengan DIA... aku rasa tenang.. dan tak risau lg.... hopefully itu tak berlaku...
mungkin aku terlalu RINDU dia... coz itu aku mimpi dia... hopefully... hope tak jd apa2 pada kami.....


ya Allah lindungilah kami dari segala keburukan yg berlaku Ya Allah..berikanlah kami KEBAHAGIAAN didunia dan di akhirat Ya Allah.... sesungguhnya ENGKAU mengetahui apayg dikehendaki oleh hambaMU ini Ya Allah....

No comments:

Post a Comment