Saturday, December 31, 2011

keNAngan 2011 & new yeaR...

assalamualaikum....
now.. tiba masa penutup TIRAI bg tahun 2011....
sepanjang 2011 nie bnyak benda yg aku telah belajar...
dan yg paling penting dah 21 tahun aku hidup kat dunia nie..
bergelar HAMBA ALLAH.. tp aku selalu LALAI dalam menunaikan tanggungjawabnya....
aku selalu LANGGAR perintahNya...
betapa "kecil" nya aku berbanding hambaNya yg lain..(T_T)

dh 21 tahun jd ANAK yg SANGAT NAKAL pd mak & ayah aku....
selalu melawan cakap mak & ayah..
klau diorang kata A aku pie buat B...
so.... mmg bnyaklah  DOSA aku kat mereka...
aku rasa aku spt tak pernah nak menyenang HATI mereka...
sedinya mereka mendapat anak spt aku...(T_T)
n my little bro msti sedih dapat akak mcm aku...

dah 8 tahun aku kenal MY PRINCE...
susah payah kita harungi bersama bnyak mengajar saya agar terima awak seadanya....
dan sya minta maaf coz saya tak BAIK mcm awak gambarkan..
saya tak pandai nak ajak awak pie ceramah agama..
tak pandai nak ajak awak pie buat KEBAIKAN...
dan itu KEKURANGAN diri saya...
yg saya akui....
dan sbb itu saya perlukan awak..
saya tak kisah kalau awak tegur saya..
malah saya lg SUKA..
saya tak kisah kalau awak cakp..
saya suka awak pkai  jubah mcm wardina tue...(^_^)
saya mmg tak kisah.. malah saya lg SUKA...
saya tak BAIKkan awak..
bnyak KEKURANGAN..
tp sbb kekurangan tuelah saya PERLUKAN awak dalam HIDUP saya...(^_^)

dah 12 tahun kita berkawankan syakila & fizah..
sweet sangat.. dari kecik  sampai besar...
ckrg dh masuk universiti bersama-sama walaupun berlainan tempat...
walaupun kita selalu gaduh dan tak sefahaman tp koranglah sahabat aku..
dan semua sahabt di sekolah...
terlalu bnyak kenangan yg dilalu bersama kamu semua.... 
n pada fadhilah dah hampir 7 tahun kita kenal..
kaulah sahabat baik aku.. SUSAH SENANG kita harungi bersama... sangat aku hargai..
dan ckrg kau dah bergelar isteri org... hope kita masih BERSAHABAT hingga akhir hayat kita...
dan pada mizah, aizul, syukri, li n semua budak2 usm.. dah hampir 3 tahun kita kenal..
memori ngan korang tak mungkin dapat aku lupa...
bersama mengejar pelangi...dan jika kita terjatuh...
kita cuba untuk bangun... meski kadang -kadang PUTUS ASA itu hampir ada dalam jiwa...
tp koranglah SAHABAT aku...

dan pada tahun 2012 ini ...
hope ia akan jd lebih GEMBIRA..
dan akan membawa KEJAYAAN dalam hidup kita semua....
dan semoga ALLAH memberi RAHMAT ke atas kita semua..

dan pada my prince, my frens and me....
good luck for FINAL EXAM...
wat yg terbaik...(^_^)




No comments:

Post a Comment