Wednesday, December 14, 2011

aku TENSION......

Assalamualaikum... serius.. aku tension...
aku tak tau nak cakp mcmna tahap ketensionan aku...
yg aku tau JIWA + RAGA aku amat = TERTEKAN...
1) kerana REPORT BRM aku tak siap2 lg....
ckrg aku dah reti buat tp SPSS plak tak ada kat dalam my baby.. so tak blehlah wat....
esok my be aku akan siapkan jugak.. takkan nak biarkan mizah wat sensorang.. cian dia...
bg aku dia dah bnyak tlg aku sem nie.. kredit to her... thanks mizah.. kaulah sahabat aku....


2) sbb lakonan for KAUNSELING subjek... ya mmg aku TENSION sangat.. coz aku mmg tak ada bakat lakonan....dah berapa kali aku cuba.. mcm2 cara....
my prince said: asal mndatar jer mcm tak ada feeling....
lastly syed fareez syed nasir  said: org nak tidolah.. esok  kita pkir..
SEDIHNYA..(T_T)
kalau org yg aku syg tak tlg.... saper lg nak tlg..
roomate tersyg.... Nabila pun tlg aku..
dia ajar mcmna nak bg lakonan tue nmpak aku feeling...
serius aku tak ada feeling......
Aizul kata: wat ajer apa yg kau mampu.. sbb kita bukan pelakon pun...
tp aku tak naklah sbb aku....budak gemuk nie.... korang dapat markah tak bagus..
klau bleh aku naklah kita dapat markah yg OKEY...


wa..wa.. sangat TENSION.. ternyata..
klau ada KATIL KOSONG KAT HOSPITAL TANJUNG RAMBUTAN.. sememangnya aku rasa mcm nak apply.. coz OTAK aku sangat tertekan....
can anyone help me???????????????????????????????????????????????????


nota HATI saya: saya mmg tak bagus... tak ada kelebihan tue.. dan sya mmg bnyak kekurangan.. tp saya tak nak sbb saya org lain turut terima padahnya... saya tak nak jd manusia yg menyusahkan org.. sbb saya ingat kata2 someone, klau  hidup menyusahkan org, tak ada daya usaha lebih baik tanam diri sendri... saya tak nak jd manusia mcm tue.. saya akan cuba berusaha.. dan berusaha lg....DOAKAN saya.. wish me luck..(^_^)

No comments:

Post a Comment