Saturday, October 1, 2011

saya MANUSIA yg tak SEMPURNA....

assalamualaikum....
saya happy coz hari nie saya dapat jln2 n bli apa yg saya idamkan...
yg penting dengan harga yg murah.. dan sya stay dapat simpan duit sya ckit....
alhamdulillah...
n thanks to my fren coz tman saya.....
tp...............................
disudut hati saya, ada sesuatu yg tersimpan...
nak kata saya marah, saya tak marah..
tp lebih molek saya kata saya terasa hati...
ye... saya terasa hati...
saya bukan manusia sempurna awak..
saya selalu buat salah..
dan saya cuba belajar dari setiap yg saya buat SALAH tue...
tp jngn disebab kata2 org atau apa sahaja yg awak dengar..
awak dah judge saya...
klau bleh awak knallah saya dlu..
saya mmg bukan budak yg BAIK..
bukan budak yg ALIM..
bukan budak yg dengar KATA...
bukan budak yg PANDAI...
bukan budak yg RAJIN...
bukan budak yg CANTIK...
bnyak KEKURANGAN klau nak senaraikan kat cnie..
malah saya tak tau KELEBIHAN saya dan sya rasa tak ada kot....
tp saya minta kat awak sangat2 tlg jngn judge saya sebelum awak knal saya...
saya lebih suka klau awak, kenal saya... kawan dengan saya..
mungkin dari ctue, awak bleh nilai saya mcmna...
tp tlg jngn nilai saya ckrg.. ia wat saya rasa sangat HINA....
spt saya tak layak untuk kawan dengan SESAPA....
itu yg saya rasa ckrg......
SAYA MANUSIA TAK SEMPURNA..
JD JNGN HARAP KESEMPURNAAN DARI SAYA.....

No comments:

Post a Comment