Wednesday, September 28, 2011

SAYA mula hilang SABAR....

assalamualaikum...
knp entry kali nie tajuk dia mcm nie???????????
sbb saya mmg hilang SABAR..
kalau bnda tue bukan hak AWAK, tlglah jngn ambil..
kalau AWAK buat perkara tue sekali tak apa, saya sudi maafkan lagi..
sbb sya tau smua org berhak diberi peluang kedua...
tp kalau dah sampai 2/ 3 kali AWAK stay wat kerja macm tue..
tue bukan sengaja, tp itu 'kesukaan' dan sya nak tnya..
ada ke org yg suka org MENCURI??????????????????
saya cukup tak suka.. dan sya cukup BENCI...
bg saya kalau nak, mintak... jngn ambil tanpa pengetahuan org tue..
dan kali nie MAAFlah kau saya terkeluarkan ayat tak baik kat awak  kat facebook atau blog saya..
sbb saya sangan BENCI org yg ambil hak org lain tanpa pengetahuan dia...
dan apatah lg kalau org tue ambil hak saya.. lg saya BENCI..
dan tahniah juga sbb AWAK dah termasuk senarai org yg saya BENCI...
Saya harap AWAK bleh jawab kat AKHIRAT esok dengan TUHAN knp awak buat mcm tue ek????????
saya tak taulah awak pkir ke tak masa awak ambil tue...
awak tak pkir ke ada yg nampak awak.. klau bukan saya atau insan lain pun..
TUHAN nampak awak.... saya haraplah awak bertaubat.. sbb sya nak nasihat AWAK pun saya tak sempurna...
tp sya haraplah awak tak buat lg.. jngn nanti makin ramai org BENCI awak.....
sekian, TERIMA KASIH... pd yg org yg dah ambil hak saya tue....

No comments:

Post a Comment