Saturday, October 29, 2011

piala MALAYSIA 2011...(@_@)

















assalamualaikum..
tngok bola tak???????????????
aku tngok beb.. yelah sbb negeri tercinta ( Negeri Sembilan) mainkan..ha..ha..
dan aku pada mulanya berdebar sangat2 hati nie..
yelah aku dah wat perjanjian dengan prince charming aku..
klau dia mng, aku belanja dia Seoul Garden...sbb dia sokong terenganu..
namanya prince aku.. tp selalu tak spndapat... tp tak perlah asal kami bahagia.. betul tak???????????


masa terenganu gol tue korang jngn cakaplah hampa hati aku mcmna..
pertama kna belanja si dia.. tp yg lebihnya takut dia gelakan pas tue mngusik aku..
coz itu mmg hobi masa lapang dia...


pas tue tak sangka negeri yg tercinta berjaya mnyamakan gol n seterusnya mnyumbat lg gol kemenangan..
masa tue yg kat kpala otak aku..Seoul Garden.. ha..ha...
happy sangat..
tp..
to my prince: jngn risaulah.. nanti saya blanja awak gak....
lg pun saya hargai susah payah awak dtg cnie..
tahan perangai saya yg macam budak2 nie...
n tahan telinga sbb saya asyik mngusik awak sbb awak kalah..
tp... yg paling penting saya nak awak tau.. saya syg awak...


to my family:
negeri sembilan menang..
adik aku jeles sama kamu...


to my frens kila, fizah, dayah:
negeri sembilan menang beb..  happy sangat2...
walau tinggal kat negeri org..

my mood: happy..:)

No comments:

Post a Comment