Thursday, October 27, 2011

tak ada tajuk.. coz tak tau nak bg tajuk apa????????????

assalamualaikum....
setelah berapa hari aku cuti.. hari nie baru nak kuar.. mulanya sbb nak bli brg...
tp cbnrnya.. hntahlah... biarlah aku jer tau reason dia....
aku tak pie mna pun.. just pie TESCO yg korang bleh jalan kaki jer kot.. ha..ha..
tp pun dah ckuplah.. jnji aku kuar...
mak cakp klau HATI sedih: ingat Allah
Jangan lupa solat.. baca al-quran...
semua insyaallah aku dah wat..
my be aku perlu kuar kot tuk lupakan sekejap...


korang pernah rasa tak sakit bila...
apa korang cakp org tak bg perhatian..
malah... bila korang jumpa... dia bleh plak cter pasal org lain..
aku tak taulah..
korang terasa atau tak..
tp aku nie my be jnis cepat SENSITIF...
Tue my be aku cepat terasa....
yer.. hati aku sedih bila ada someone yg wat aku mcm tue...
tp aku stay senyum..
sbb aku tak naklah dia tau aku sedih...


tp...
balik jer rumah.. berderai airmata aku...
tuhan jer tau mcmna aku rasa....
aku tak minta apa2 kat org tue..
cuma kadang2 aku nak ckit perhatian...
sbb aku jarang dapat mcm tue...


hmmm... tak perlah fana...
my be suatu hari akan ada org yg faham kau...
mak pun cakp kau manusia yg susah nak difahami...
so fana SABAR jelah... tak ada apa kita bleh wat selain SABAR.....

No comments:

Post a Comment