Wednesday, October 26, 2011

RinDu.. tp tak siapa tahu....T_T





















assalamualaikum....
entry kali nie adalah... apa yg aku rasa..
yer aku rindu... rindu sangat kat MAK, AYAH, ADIK, DANISH, AWIsH, SYED FAREEZ, SHAKILA, FIZAH, DAYAH N SEMUA..
aku rindu sangat....
knkadang aku rasa mcm nak wat kerja gler..
nak balik negeri sembilan ckrg...
tp aku tau..
klau umur aku panjang pasti akan aku jumpa juga diorang..
kenkadang aku msg diorang tngah2 malam2..
bukan aku tak ada kerja..
tp aku terlalu rindu..
kadang2 aku tau mak dah tdur..
tp aku sengaja antar msg..
tak pun call..
sbb aku rindu...
kadang2 aku tau sidia dah tdur...
sajer aku antar msg atau call..
sbb apa..
sbb aku rindu..
mungkin org akan kata aku manusia EGO...
sbb tak cakap aku rindu mereka...
tp nak wat mcmna..
MULUT aku tak bleh cakap..
yg aku tau kat cnielah tempat aku luah semua aku rasa..
yer.. aku rindu.... mmg aku kasar, bak kata kawan aku..
kau lain fren.. kau bleh tahan dengan semua bnda tue.. jiwa kau kuat..
tp jngn lupa aku juga PEREMPUAN..
bisa NANGIS jika aku KEHILANGAN..
bila aku KERINDUAN..
DAN KINI AKU RINDU SANGAT...
tak salahkan klau aku menangis?????????????????????????????






No comments:

Post a Comment