Saturday, October 8, 2011

mEncaRi yg HiLang.....

assalamualaikum....
pada mulanya...saya rasa spt malas nak menaip....
tp bila pikir bnyak persoalan dalam diri yg tak terjawab....
so saya tulis n luah kat cnie...
disaat ini saya tertanya pd dri sendri..
salah ke klau kita inginkan perubahan...
dan kita sdg cuba melakukannya..
walaupun taklah sehebat org lain...
tp kita mencubanya....


ye..satu ayat dari seorang teman mungkin membuat hati ini tersentap pd masa itu...
dan saya pun tak tau knp pd masa itu seorang yg mcm saya cukup KERAS HATI n DEGIL 
ini rasa nak menangis bila dengar ayatnya...
ayatnya taklah best atau bak kata org macam pujangga yg mengarang sajak....
tp buat HATI kecil saya ini cukup tersentuh...
dan ia wat saya berfikir pelbagai persoalan.....
ye... saya mengakui saya tak SEMPURNA.....
TAK BAGUS...
di sebbkan rasa yg ada dlm diri itulah....
ia membuat saya rasa ingin MENCARI sesuatu yg dah lama hilang tue....
tp..
didalam hati tertanya sendiri..
klau saya mencari sesuatu itu.....
saya takut saya hilang insan yg saya syg..
dan dapat ke dia terima apa yg sedang saya cari itu...
dan yg paling saya risaukan dapat ke saya istiqamah dalam setiap apa yg saya lakukan....


YA....bnyak persoalan dalam diri yg tak terjawab...
dan ia sangat membelenggu dri ini.....
tp saya dah NEKAD...
saya perlu mncari ia semula....
kerana ia tak pernah hilang tp saya yg sering LUPA....

No comments:

Post a Comment