Monday, September 12, 2011

permulaan....

assalamualaikum....
permulaan bg sem 5......sangat seronok coz mak ngan ayah ngan acu n paksu antar saya balik.....n thanks a lot for them..... raya hari tue pun seronok.... dpat jalan raya ngan acu,mak ngah, nad, dayah, mak n ayah.... best sangat2.....dapat jalan raya ngan my frens.... dayah,kila, fizah, diana n arip... best sangat...bnyak kenangan yg kami cipta bersama...best raya tahun nie gak coz dapat "cik ted" dari si dia.... thanks a lot......


permulaan bg sem 5... ada sesuatu yg saya tak jangka..tp biarlah ia tersimpan dalam ceritera hati yg satu ini....kenkadang sesuatu berlaku mungkin ada hikmahnya..itu yg saya belajar dan cuba lg belajar.....
ipoh mali.....

acu,adik n amir......

permandangan bukit bendera.....

keluarga bahagia....

papa cayang N mama cayang....

me n mama cayang....

cik ted..... comelkan....
hope sem nie saya akan lebih dewasa dalam menyelesaikan ujian yg datang n hope lebih kuat dan tabah dalam setiap ujian yg Allah berikan....doakan saya yer semoga mnjadi insan yg berguna, supaya saya boleh buat insan2 yg saya sayang gembira dan trus tersenyum.....
doakan saya ye......amin....

2 comments: