Sunday, September 25, 2011

2 HaRi...

assalamualaikum....
dah dua hari cuti???????????????????????
apa yg saya buat... berjalan dengan roomate n tman kwan pie tesco....
nasib baiklah "abah angkat" tersayang dah masukkan duit...
klau tak, saya sendri tak tahu apa saya akn buat dalam bilik..
nak tngok movie????????????? hampir semua movie saya dah layan..
nak tulis NOTES... saya bukanlah antara budak2 yg rajin....
tp bersyukur sangat bila terisi cuti nie dngan aktiviti..
aktiviti apa lg.. "shopping"....
tp kna jimat gak... takut mak marah..hu..hu.. klau guna lbih dari limit......ha..ha..
so.. hari sabtu kluar ngan roomate sya.. tngok bini2 ku gengster.. 
cter tue nak kta best.. oklah.. sya pun tak tau nak bg berapa bintang.. tp kira tak rugilah klau pie tngok..
tp yg pnting sya dapat mkn mknn kesukaan sya... steamboat.. best woo.....
hari ahad, kuar ngan aizul... pie tesco.. bli brg..... dia kta bli brg keperluan... rasa mcm nak ktawa..
bila dia lelaki buat 'list' senarai brg apa nak bli.. saya yg perempuan nie tak wat list.. ha..ha...
bagus kawan saya..... pengguna yg bijak.....


tp.....ada satu yg terbuku kat hati nie...
tp biarlah kat cnie..... 
susahkan kalau kita rindu org.. tp org tue tak tahu...
I heared  some whisper ur name,but when i turned around 2 see u who it was , i notice i was alone, i realized it was my heart telling me that I MISS U ...

No comments:

Post a Comment