Wednesday, September 21, 2011

jealousnya......





assalamualaikum...
knp entry kali nie mcm tue???????????????
kerna bdak kcik nie amat jeles bila tngok org konvo...
sdgkan aku masih disini....
mn cari ilmu dan bnyak lg yg blum kutemui....
dan jauh lg 'perjalanan' yg harus ku tempuh...


tp my fren said : belajar adalah masa yg paling 'BEST'


jd dri ini tersenyum dan trus melangkah dan penuh berharap agar 'perjalanan' yg panjang ini dapat ku habiskan....


tp disebalik hati kecil hati ini masih takut akan 'SESUATU'... aku takut aku kehilangan 'SESUATU' sebelum aku tamatkan 'perjalanan ' ku ini....
ye aku sangat takut.. sampai knkadang ku angkat tangan ku dan ku katakan pdNya... jngan ambil 'dia' dariku....jika 'dia' nak pergi pun biarlah ambil nyawaku..... kerna aku tidak tahu adakah aku mampu hidup tanpa 'dia' disisiku..... adakah aku akan kuat???????????????? adakah aku akan berani mengharung hari mndatang tanpa wajahnya, tanpa suaranya....


aku sangat berharap i will get something that i have dream this sem.... plz pray for me...... coz aku sangat2 berharap.....



No comments:

Post a Comment