Friday, September 23, 2011

aku INSAN yg tak punya apa-apa......

assalamualaikum..
masa nie saya ngah BORING tahap ghaban... nak mngadap buku.. mata nie dah naik mngatuk dah ngadap notes english tue..... so, saya pun open n read blog org... sajer buat aktiviti buang masa...
tp saya tertarik dengan satu blog nie atau paling saya suka kta2 dia... yg wat HATI KECIL aku menangis...
she said:


aku insan yg tak punya apa2..
yg ada hnya rasa cinta yg amat mndalam terhadapmu...
aku insan yg tak punya apa2...
yg ada cuma sisa rindu yg mmgnya milik kamu...
aku insan yg tak punya apa2...
yg ada rasa kasih dan syg hanya untukmu....
aku insan yg tak punya apa2...
tp hati ini selalu ingin bersamamu....
aku insan yg tak punya apa2...
tp selalu bermimpi ingin hidup bersamamu..
aku insan yg tak punya apa2...
tak sedar yg dri tak punya masa yg lama...
tp tetap berharap dapat memberi kbahagian pada mu...


nak tau nak knp saya menangis bila baca blog dia..
sbb dia sakit...dan org yg dia SYG tak tau pun. dan tak tau pun dia ada blog.. sedihkan....
saya harap dia akn sembuh.. kita doa ramai2 eh... agar dia dapat bahagia bersama org2 yg dia syg...


kisah dia wat saya terpikir, disaat aku rasa aku SUSAH, ada yg lg SUSAH... jd saya tak blehlah merungut tau kuat cengeng lagi.. kerna ada yg lbih SEDIH kisahnya..... 

N lastly: rindu kat mak, ayah, adik, uwan, anyen, danish, awish, lya, si dia n semualah my family n my frens..... i love you all......

No comments:

Post a Comment