Wednesday, September 14, 2011

aku seorang pelajar.....

assalamualaikum.... 
knp entry kali nie tajuk mcm nie?????????????????????????????????
coz saya penat sangat.... penat jalan kesana ke mari semata2 nak add N drop subjek.....
pada mulanya rancang nak ambil semua subjek teras.. lastly, bila masuk kelas etika... kna drop subjek tue.... so, trpaksalah menapak pie skool Sk.... Tngok minor apa ditawarkan sem nie..pnat jalan ngan hujan lg jngn cakaplah.....tp kerana saya seorang pelajar... jd follow jelah..... dah pie SK... tnya dr.dia kta bleh ambil..so, senanglah hati... coz tak perlu ambil MA for this sem.....kami pun mnapak pie pusat pngajian kami nak drop etika... skali pejabat tutup.... lastly dapat gak tandatngan dr. stelah rasanya agak 2jam mnunggu pjabat buka smula dan kami mnapak semula pie skool SK coz add "kaunseling" for our minor.... tp mmg pnat btul hari nie.. but thanks to mizah, aizul n Li coz tman aku ke sana ke mari......
jd for this sem saya ada satu minor N 4 teras.. hope dapatlah score sem nie... doakan saya ye.....


n ckrg nak kongsi ngan korang satu lagu raya... saya suka dengar lagu nie... sedih.... sangat sedih....


Semua insan sedang gembira
Di hari ini sayang
Hari yang mulia
Marilah bersama berhari raya
Hilangkan duka

Lupakan saja kisah yang lalu
Gantikan cerita baru
Agar hatimu waspada selalu
Jangan kau kesalkan
Jangan engkau tangiskan

Pada mereka yang tak mengerti
Menuduh dirimu
Di jurang kesalahan saja
Ku tak sampai hati
Biarkan engkau sendiri

Tetapi diriku dan juga temanmu
Yang tahu kisah derita
Dan luka di dada, hanya kuharapkan
Kau harus bersabar
Dan bertenang selalu



2 comments:

  1. salam farhana!
    study kat mana skang?
    but u know 1 thing,time study la masa yg best..eheh
    btw..good luck!
    :)
    ratna ni

    ReplyDelete
  2. wslm...fana blajar kat usm... n thanks ratna.. hope dapatlah habiskan blajar nie ngan result yg ok....

    ReplyDelete