Sunday, February 27, 2011

sAD N HAMpa....







*malam2 buta org nak tido nie tiba2 aku rasa nak wat entry....
knp??????????????????
sbb hati aku tiba2 rasa hampa......sedih... 
korang pernah rasa sedih tak klau korang ckp sesuatu or asking for something....
tp.....
org wat tak tau...
sedihkan...
mmg aku sedih...
klau susah nak lakukan.. tak pyah lakukan..
klau rasa aku nie menyusahkan just leave me alone...
hntahlah...
hati aku mmg hampa, kosong n sangat sedih ckrg.........................................

Kupejamkan mata ini
Mencoba tuk melupakan
Segala kenangan indah tentang dirimu
Tentang Mimpiku

Semakin aku mencoba
Bayangmu semakin nyata
Merasuk hingga ke jiwa
Tuhan tolonglah diriku

Chorus:
Entah dimana dirimu berada
Hampa terasa hidupku tanpa dirimu
Apakah di sana kau rindukan aku
Seperti diriku yang selalu merindukanmu
Selalu merindukanmu ....

Tak bisa aku ingkari
Engkaulah satu-satunya
Yang bisa membuat jiwaku
Yang pernah mati menjadi bararti

*Pernahkah kau merasa hatimu hampa.. pernahkah kau merasa hatimu kosong... buang saja semua kata cintamu....buang saja semua kata maafmu...  hancur sudah hati ini padamu...hancur sudah hasrat ingin bersamamu...

No comments:

Post a Comment