Saturday, February 26, 2011

My lovely buaH hAti.....

assalammualaikum... korang ada buah hati tak.. yg korang syg sangat2.. bila korang tngok korang happy..i got 9 buah hati... mereka semua comel2....  ckrg.. aku rindu sangat2 kat diorang.....sangat rindu.... nak balik.... tp sangat busy dengan asgmnt yg melambak...so... tuk hilangkan kerinduan yg bersarang disudut hati nie aku pun tngok gmbar diorang n me put in my blog.... comel tau diorang semua.....

 nie buah hati yg pertama... nama dia AHMAD DANISH....comelkan....
 nie buah hati yg kedua...AHMAD DARWISH..... nie muka paling serius...ha..ha...
 nie buah hati yg ketiga... LYA ZAFIRAH.... comelkan......
 nie buah hati yg keempat..... AMIR ASHRAFF... comel.. mcm muka ayah dia...
 nie buah hati yg kelima.. ARISYA..... comelkan..aku pling suka rambut dia.. klasik...
nie buah hati yg keenam... IDA HARYANI.... mmg cute n comel budak sorng nie... mcm mak uda n pak uda aku....
yg ketujuh... AKHIL MALIK.. yg ke 8 ZAKWAN DANISH...anak mak tam aku... n yg ke 9 yg pling kcil... bru lahir... ADHA...  aku pun tngok baru dua kali kot.....tp aku tak ada gambar mreka.. ... takpe.. nanti klau ada i put in my blog...
merekalah semua buah hati aku...... sepupu aku yg comel2.......yg lain comel gak..tp dah besar2..ha..ha..

*rindu mereka smua... bilalah nak balik..n for ayien my sepupu.... aku hope dapat kputusan bgus tuk spm.. bleh blajar kat cnie tman alg..ha..ha..

No comments:

Post a Comment