Thursday, February 17, 2011

after exam.....

 permulaan lpas exam...  asgmnt yg melambak.... asgmnt yg tak tau mna satu nak mula... business proposal, managerial psychology / resume( LSP 403)... or atw 401 or ib or study for ib... bnyakkan????????? tp aku tau klau org mampu buat, aku juga mampu buat.... that me.....
after exam mengadap laptop... layan satu lagu yg aku rasa aku nak dedicatekn kat my mum, my father, my brother n all my friend terutama syakila, fad, mizah, syamin, fizah, firman, n semualah mengenali diri ini....

kau tiada ganti setelah aku temui...
ku taklagimencari, hilang hampa dihati... 
kau cahaya mentari, seri hatiku ini...
tiada rahsia lagi, ku damba kau disisi...

riang ria tawamu menghibur sanubari..
kau penyembuh luka... semarak cinta ini..
bicara kasihmu indah bagai pelangi..
kau tiada ganti selama hayatku ini...
kau membawa erti baru dalam hidupku..
kau inspirasi untukku melangkah lg...
kau membawa erti dalam hidupku.....

-KAU TIADA GANTI-

No comments:

Post a Comment