Saturday, February 26, 2011

our story part 3

lidah hentilah berkata..
mata kawallah pandanganku....
kerana aku tak ingin hati ini tersungkur lagi..
tp knp......
semakin aku cuba..
semakin susah untuk semuanya...
ku mula mngguna minda.... 
tp..
diri ini hnya manusia biasa...
yg bnyaknya melakukan tanpa minda disisi...
kini kugagahkan kaki ini berdiri..
demi sesuatu yg tak pasti...
tp aku yakin... 
andai semalam aku mampu menggapai pelangi..
mengapa tidak hari ini..
cuma ckrg ada bezanya..
dlu ada kamu bersamaku... 
dlu semua kisah...
kisah kita....
tp kini.. 
hnya tinggal aku...
tp... 
hati ini tak pernah putus berdoa...
agar aku mampu lg menggenggam pelangi kerana..
ingin kuhadiahkan pelangi itu pdmu...
tanda berakhirnya kisah kita...
kerna aku tak mampu lg ada disini...
kerna ia sudah tercatat sejak azali...

*again without use my word....

No comments:

Post a Comment