Monday, February 21, 2011

me, my assgmnt n my friends....

this my asgmnt for atw 401... atau lbih best usahawan... paper tue kna interviewlah pekedai n tnyalah soalan yg lec dah bg tue... n for this asgmnt we choose kak Fuzah punya butik... cantik butik dia.... bila tngok butik dia... tringat impian aku... ha..ha.. tp biarlah.. jd rahsia dri..takut tak jd sendri malu... so biar trsimpan jd motivasi dri sendri...

                                                 nie kat dalam butik kak Fuzah... cantikkan??????


                                              nie baju2 kat dalam butik tue... sangat nice...
 
                                             nie nama butik kak Fuzah.....


                                              nie patung kat depan butik kak Fuzah....

 
                                          nie keta idaman aku.. mcmna bleh terserempak aku
                                      tak taulah... my be ada jdoh kot aku n keta nie... ha..ha..

Ckrg dah penat2 wat interview with kak Farha... aku kna dengar talk plak... mata aku mngantuk tak pyah nak cakaplah..... tp dah terpaksa dengar... so tadah telinga sambil makn gula2... ha..ha...


                                            inilah en.. yg bg talk kat kami.. tp aku dah lupalah nama dia...

                                                    this my friend... Laila.. muka bosan dah tue...

dah habis talk pie klas LSP 403... Kna dengar presentin plak.. tadah lglah telinga..... ha..ha...
                                                                   me, Laila , N Mizah...
                                                             muka aku dah tahap bsan dah....
                                                             my job advertisement n resume...

penat sangat semalam... tp hntahlah... semalam pie klas arab dapat brita sedih lec aku keguguran.. hope lec aku tabah menghadapinya... my be tak ada rezeki... aku doakan dia sentiasa sihat n dikurniakan anak2 yg soleh n solehah n comel mcm lec aku... hu..hu... n aku dakan jugak datuk yg meninggal kat rumah aku tue di tempatkan ditempat  org2 yg beriman.. amin... n aku hope aku dapat settlekan semua asgmnt aku minggu nie..... chaiyok2... for me n my friends....

No comments:

Post a Comment