Friday, February 18, 2011

me n miss SOMETHING....

Hari nie aku RINDU....Rindu SOMETHING yg aku tak pernah cakap kat sesapa.. SOMETHING yg hanya aku n TUHAN jer tau... betapa aku miss sangat.. so nak hilangkan bosan yg dikira tahap ghaban tue aku pun kuar ngan kak Farha.. Pusing penang.. walaupun kat tanah besar.. but aku still miss SOMETHING tue... susahkan.... mmg susah....tp... this is my picture for first time i put in my blog.... n aku bukan sorang yg comei pun n bukan juga sorang yg cantik, bukan juga seorang yg hodoh.. cukuplah aku smuanya bermula dari S... sederhana... satu bnda nak describe ttg aku....

                                                      that me...


                                                        kak farha n me...

                                                      me n myself....

                                                      dlu tak nak main ckrg.....

                                            me.....


nielah aku... yg bnyak kekurangan dan perlukan bnyak lg belajar... dan aku bersedia tuk blajar dan belajar dari setiap kesilapan... sbb aku hnya manusia biasa yg tak PERFECT....miss n stay miss SOMETHING important in my life..... ....

No comments:

Post a Comment