Sunday, February 6, 2011

me N plane jane

dlm sebuah buku pernah cakap.... kadangkala dalam hidup ini kita cuba untuk ada keyakinan diri, kita cuba tidak mempedulikan cakap org lain dan hidup dengan cara kita sendiri... kita tersadung, jatuh n bangun balik dan cuba jalan lg sekalipun org lain ketawakan kita... but....me is not like that....

kerana...

aku tidak mungkin dapat menjelma mnjadi angsa yg cantik sebb..
aku bukan itik yg hodoh...
aku mungkin tak dapat jd jutawan yg sukses kerana..
aku bukan si miskin yg trpaksa berusaha....
sbb aku hanya seorang yg serba sederhana... itu yg aku tau mngenai aku... spt plain jane...terbenam bersama krtas dinding....
hmm... susahnya..... aku sendri tak tau apa jd pd hari esok.. tp yg aku tau aku akn sentiasa berdoa..
agar hari esok lbih indah dari hari ini...
kerana aku hnya insan yg mampu berharap....

No comments:

Post a Comment