Monday, March 28, 2011

SoMeOnE.....



assalammualaikum....maaf itu perkataan boleh saya katakan pd awak.... tp saya manusia..
tak lari dari wat silap... tak juga sempurna.. bnyk kekurangan....jd saya hanya mampu mngata 
MAAF andai saya terlukakan hati awak.... itu saya bleh katakan... MAAF... MAAF... dan MAAF....
walaupun knkadang saya tak taulah mana silap saya... tp mak saya ckp klau org marah kat kita... adalah kita silap tue.... jd saya minta MAAF sangat2 kat awak....MAAF sbb saya tak dapat tahan airmata nie....sbb  hati saya sedih sangat2.....tp....
maaf klau awak baca entry nie awak marah saya.. saya tak tau nak ckp mcmna ngan awak..
awak tak prnah bg pluang kat sya nak jelaskan..
tak mengapalah awak.. saya harap satu hari awak akn faham...
dan saya sentiasa doakan awak gembira...hope ALLAH sentiasa memberkati hidupmu.....

*hmm... susahnya nak senyum wat masa ckrg......
to kila: aku sedih.... susahnya nak senyum kila.... i  need you....

bila aku salah tolong maafkanlah
ku tak ingin membuat kau menangis
aku tahu kau marah
aku tahu kau luka
 
mungkin aku salah di matamu
mungkin aku lemah di matamu
bila aku salah di matamu
bila aku lemah di matamu
ku hanya bisa memohon
maaf atas salahku

No comments:

Post a Comment