Monday, March 7, 2011

Balik Pilah...

happy.... knp????????????????
sbb tak lma lg nak balik..... dah bli tiket..
thanks to mizah coz tman bli tiket n tman pie tepi pntai..
trlalu bnyak yg aku kongsi ngan my friend... 
thanks coz dengar curahan rahsia HATI nie....
sometime we need SOMEONE tuk dengar story kita..
itu SOMEONE pernah cakp kat aku sblum dia pergi...
n sampai ckrg aku ingat semua pesanan dia..... n thank to SOMEONE coz make me happy sepanjang life dia...
n.... for SOMEONE thanks coz sudi lyan kerenah aku yg mcm budak2 nie..
n tak sabar nak balik PILAH...
sbb rindu sangat ngan my FAMILY.....
tp.. terlalu bnyak asgmnt kna siapkan... so improve dri tuk jd lbih rajin... ha..ha..
to my mum, my dad, my little bro, my buah hati, my bantal busuk.... 
tak SABAR nak jumpa korang..
ha..ha..
i make suprise for you all tp don't laugh at me.... ha..ha..
trutama to my little bro n my bantal busuk..
klau gelak siap korang.... ha..ha..
n for my friends... aku rindu korang..
cuti sem kita jumpa eh.. tak SABAR nak jumpa korang...
chubby ker? cute ker my friends or cun gler2 sampai aku bleh pengsan or handsome2 smuanya...
ha..ha.. tak SABAR....
hope klau umur panjang n ALLAH bg aku nafas lg kita jumpa.....
n for everyone this for you all....

Andainya engkau ku miliki
Terdahulu sebelumnya
Andai ku curah rasa hati
Mungkin kini ku tenang di samping mu

Belum puas ku menikmati
Kesan kasih sayang kau terpaksa pergi
Ingin ku terus dicintai
Walau bisikanmu azimat berduri

Bila cinta berbunga
Jadi airmata di jariku

Betapa ku cinta pada mu
Katakanlah kau cinta padaku
Sematkanlah ku di hati mu
Walau di mana berada
Ingat ku dalam doa mu

Hiasilah hati
Dengan cinta suci
Selamanya

Gemerlapkan jiwa
Semikanlah cinta
Semoga kau dan aku
Akhirnya bersama
Akukan menunggu
Walaupun seribu tahun lagi

*lagu SITI paling aku suka.... sangat2 suka..... love you all my family....my bantal busuk n my friends....

No comments:

Post a Comment