Tuesday, March 29, 2011

sedih...

assalammualaikum... knplah anak mak nie degil..... betul kata mak, jngn mudah percaya org... tp anak mak nie slalu degil.... btul kata naluri seorang mak.. selidik dlu....lastly...anak mak nie gak yg nangis.. pas tue kat bahu mak gak yg tumpahnya air mata nie......
btul kata mak, jngn mudah ckp org baik... tp dah aku mmg mcm nie... slalu sangka positif ttg org....ingat lg masa mula2 cter kat mak mengenai dia....mak slalu ingatkan jngn mudah percaya org... 
sakitkan hati bila dapat tau org tue tikam kita dari belakang... mmg sakit.. sampai tak tau nak cakap mcmna...
betapa aku cuba senyum...tp kat dalam hati nie dah tak bleh sorok dah....
ya Allah andai ini dugaanmu... aku redha Ya Allah.....sesungguhnya Engkau maha pengasih lagi maha penyayang... berilah aku setitis kesabaran dan kekuatan agar aku masuh boleh berbuat baik pada insan itu.. masih mampu tersenyum pada insan itu... dan kau berkatilah hidupnya Ya Allah.... amin......

*sedih.......rasanya aku mmg sangat2 perlukan someone......

No comments:

Post a Comment