Thursday, March 3, 2011

my PROPOSAL n my ASGMNT......

why this title..... 
coz i write my proposal to my mum...
proposal tuk tukar my hp n my spek mata....
my lovely hp dah rosak....
susah sangat.... 
send msg kat org lain...
org lain yg dapat...
mula2 mmg tak nak tukar... coz.... syg sangat..
pertama kali i buy my thing use my own money....
saper tak syg...tp.. nak wat mcmna..
dah nyawa my hp sampai disitu...
so.. naktak nak trpaksalah tukar.... 
tak tau lg nak bli hp apa... any suggestion??????????????????
n then tngah2 pkir nak bli hp.. my spek wat hal..
power for my spek bertambah lg......
patutlah lately nie kpala slalu sakit..
i need to change my spek..
nie pun brg yg aku syg..
coz SOMEONE  give to me..
someone tue yg pie tman aku cek mata..
tman aku pie wat spek n pay  for my spek.....
saper tak syg.....
coz i very appreciate it....
tp nak wat mcmna.. dah patut kna tukar... so i write my proposal to my mum to change that things.....
i hope my mum can accept my proposal.... ha..ha...very dificult when your money, your mother keep it... but for me. tak kisah pun.. coz if i keep my money... every sem habis mcm tue jer.. so better my mother keep it.... if i want something just tell to my mother...

n i get interview on 17 march... hope i successs in my job interview.... so for preparation.... i must try to answer the question that my lec give in class n try to find about the company.... plz pry for me success in my interview.....
n then congrate to atynn n meeza coz brusaha mncari company for my ib asgmnt... kita doa sama2 agar company2 tue semua nak bri kerjasama ngan kita....
n then for my ib exam.. i hope i can do it... plz pray for me.....
n for my asgmnt im- i will start after exam ib...start menaip...
n for my asgmnt i/o- did someone know how to do???????? 
coz kpla aku dah pning dah mmikirkannya.
n for my exam writing n listening LSP 403- hope i can do well
n for arabic class- hope i can do it.....

*lastly... hope can meet my mum, my dad, my bro, my buah hati n my bantal busuk... rindu sangat kat mereka semua.............

No comments:

Post a Comment