Thursday, March 10, 2011

pada DIA yg bukan kawanku.. bukan juga MUSUH KU....




hmm... knplah hati nie rapuh sangat..
cpt sangat bersimpati ngan org...
ada org pernah ckp kat aku... 
jngn terlalu kcian kat org...
nanti org pijak kpala kita balik...
knkadang kita kna pikirkan dri kita gak...
my friend said...
knkadang kita kna pkir dri kita dlu sblum pkirkn org...btul ker?????????????
hntahlah... aku sendri tak ada jawapan dia.... 
but... aku bersimpati dengan DIA...
walaupun aku tahu dia mungkin BENCI aku...
mungkin aku nie manusia yg  DIA tak nak tngok mukanya..
tp aku sbg manusia yg juga ada naluri n perasaan... dan..
aku tahu apa perasaan berada di situasi DIA...
DIA mungkin baru sekali kna macam tue..
AKU.... dah bnyak kali... tp HATI nie ttp SABAR...
selagi hayat aku ada, aku akn sabar.... 
sbb aku tak tau brape lama lagi aku boleh HIDUP...
jd aku sentiasa HARGAI apa yg aku ada....
aku sentiasa senyum... even sometimes aku rasa sangat SUSAH....

pada DIA... aku bukan kawanmu... tp aku tak nak jadi musuhmu....
pada DIA... ku harap tabah n sabar... kerana aku juga tidak tahu berapa lama 
aku boleh BERTAHAN....

Sejenak ku terdiam dan membisu
Membuatku lelah dan tanpa arah
Coba mengertilah, coba pahamilah
Arti cinta sesungguhnya
Dan letakkan hatimu di sini
Ku berjanji kau tak ’kan kusakiti
Sejuk sepi sedang dan tanyakan bintang
Hanya kaulah yang ku sayang
Ku latih kau terbang di atas awan
Agar kau tegar dan tak terkalahkan
Jadilah jagoan seperti yang kuinginkan
Agar dapat kubanggakan
Namun sikapmu kini telah berubah
Membuatku resah dan serba salah
Kau berdiam diri membuat nadiku berhenti
Katakanlah hei kekasih
Reff:
Coba kau pikirkan, coba kau renungkan
Apa yang kau inginkan telah aku lakukan
Coba kau pikirkan, coba kau renungkan
Tanya bintang-bintang hanya kaulah yang ku sayang
Coba kau katakan apa yang kau inginkan
Apa yang kau butuhkan telah aku berikan
Coba kau katakan apa yang kau inginkan
 
*aku bukan manusia yg kejam... tp aku bukan juga manusia yg baik...aku pnuh kekurangan yg kamu nmpak dan yg juga kamu tak nmpak.... aku hnya ingin menikmati waktu yg singkat dalam hidupku ini dengan kegembiraan dan membuat insan-insan yg kusayang gembira.....

No comments:

Post a Comment