Wednesday, March 30, 2011

MAAF.....

assalammualaikum.. 
MAAF..
klaulah dengan perkataan tue boleh ubat segalanyakan mudah...
tp... perkataan tue senang nak dituturkan jer...
MAAF... dlu perkataan tue sering aku ucap klau aku wat salah..
tp kini rasanya aku mula menilai perkataan tue...
menilai harga SEBUAH MAAF....
menilai dari siapa ia datang...
menilai dari sudut mna ia dilafazkan...
dan aku mula merasa betapa berharga kata MAAF tue klau HATI dah terluka....

* thanks a lot to ALLAH... coz bg hambaMU ini setitis kesabaran lg..... alhamdulillah....
* thanks to my mum, PN. Fatimah kerana sangat memahami aku.. walaupun knkadang aku rasa aku mcm kanak2 riang....
* thanks to my frens... shakila, Firman, Fizah, Dayah, Diana, n semua yg rasanya tau aku mcmna....
* thanks to mr. right... coz sentiasa ada masa fana perlukan... mcm batman.. wa..ka..ka.. ha..ha.. 
*rasanya makin tak sabar nak BALIK... lg 10 hari bagai sepuluh tahun... wa..wa..(T_T) nak balik...

No comments:

Post a Comment