Thursday, November 1, 2012

sibuknya aku....:)

assalamualaikum.....
lama tak update blog... 
aku pun tak taulah asal aku sangat busy...
sampai nak cakp ngan mak pun aku slalu skip..
semalam mak call aku baru balik kelas n sedang membuta kerana kepenatan membuat kelas tambahan pd syukri & aizul......
dan aku sangat bersyukur bila mak sangat memahami....
mak cakp tak perlah..... nanti ada masa call mak...
aku SAYANG mak sangat2...
tp tiba-tiba aku terpikir....
ada ker orang yg mcm tue akan muncul dalam hidup aku?????????????
yg memahami aku mcm mak memahami aku..
yg sentiasa tadah telinga dengar citer aku...
tak pernah merungut.. walaupun tau aku nie MMG SUKA CAKAP...

hmm.... pada "sidia" yg belum muncul dalam hidup aku i will wait you n awak nak tau tak sya ada simpan satu lagu tau tuk awak....walaupun kawan sya dah dengar tp saya tuju lagu nie untuk awak..hope you like it...( cara cakp / tulis dalam blog mcm ada pk we/ bf or teman special..sorry aku tak ada semua tue yg aku nak cari dan tuju lagu nie hanya untuk calon suami aku... yg sanggup jumpa family aku jumpa mereka dan minta aku cara baik dari mereka...:))

Kutrima kekuranganmu 
Kusyukuri kelebihanmu
Karna ku memang sayang kamu...
Kutrima kekuranganmu 
Kusyukuri kelebihanmu
Karna ku memang sayang kamu...

dan lagi satu aku nie rasa diri aku dah jadi mcm panda dah..
dengan mata yang hitam kat bawah sbb tak cukup tido sbb kerja  & exam...
tp thanks pd aizul, li, & syukri sbb study sama2... hope kita akan dapan skor paper ethics....

n ada org dengar lagu nie ngan aku..dan lagu nie sangat best...:) (hujan kuntuman tuliplah bak kata roomateku) (^_^)

Mungkin kita pernah rasa tentang cinta,
Yang takdirnya bukan untuk kita,

Mungkin ini adalah cara meluah cinta,
Tanpa berkata atau berpandang mata,

I’m sorry but i love you,
I’m sorry if i miss you,
Even if i can’t have you ,
You know i’ll always be there for you,

Mungkin aku mencintaimu walaupun engkau tak pernah tahu,
Mungkin aku mencintaimu tanpa lelah atau pun jemu,

Mungkin kita tak bersama di takdirkan,
Tak mengapa asal kau bahagia,

Biar aku mencintaimu biar tiada siapa yang tahu,
Biar aku mencintaimu dalam diam ataupun bisu,

I’m sorry but i love you,
I’m sorry if imiss you,
Even if i can’t have you,
You know i’ll always be there for you.
I’m sorry but i love you.
.


* kalau nak dengar lagu2 tue semua.. nie link dia: 
klau nak dengarlah...


hope korang enjoy n good luck exam...:)

No comments:

Post a Comment