Sunday, November 4, 2012

i LOVE you....:)

Mungkin kita pernah rasa tentang cinta,
Yang takdirnya bukan untuk kita,

Mungkin ini adalah cara meluah cinta,
Tanpa berkata atau berpandang mata,

I’m sorry but i love you,
I’m sorry if i miss you,
Even if i can’t have you ,
You know i’ll always be there for you,

Mungkin aku mencintaimu walaupun engkau tak pernah tahu,
Mungkin aku mencintaimu tanpa lelah atau pun jemu,

Mungkin kita tak bersama di takdirkan,
Tak mengapa asal kau bahagia,

Biar aku mencintaimu biar tiada siapa yang tahu,
Biar aku mencintaimu dalam diam ataupun bisu,

I’m sorry but i love you,
I’m sorry if imiss you,
Even if i can’t have you,
You know i’ll always be there for you.
I’m sorry but i love you..


http://www.youtube.com/watch?v=xRlskapSwzw

aku suka sangat lagu nie.... lagu nie aku mula dengar dari my BFF....
mula2 dengar... hntah apalah lagu mamat nie pasang....
ha..ha.. jahat aku....
tp lastly bila dengar dalam bilik... so sweet.... I LIKE IT.....
dan lagu slalu wat aku senyum.... bila rasa stress nyanyi ngan roomate ku kuat2...
aku suka part:

Mungkin aku mencintaimu walaupun engkau tak pernah tahu,
Mungkin aku mencintaimu tanpa lelah atau pun jemu,

Mungkin kita tak bersama di takdirkan,
Tak mengapa asal kau bahagia,

Biar aku mencintaimu biar tiada siapa yang tahu,
Biar aku mencintaimu dalam diam ataupun bisu...


sbb aku rasa itu luahan HATI aku pada seseorang...sape org itu...biarlah aku & Allah jer tau...:)aku slalu doa dia bahagia...aku slalu doa agar dia tak merasa kesakitan spt aku rasa....hmm..
n ada lagi satu aku nak KONGSI n cakp... aku dah dapat cerita "AKU TERIMA NIKAHNYA"....
walaupun dah pergi tngok ngan my BFF...  thanks coz sudi teman aku tngok cter nie walaupun penat baru balik dari pwtc masa tue....:) tpkan aku ttp tak puas HATI sampai mintak kat roomate download n layan cter tue dengan senang HATI kat dalam bilik sambil senyum sorang2...
roomateku sungguh mencemburuinya... n pada roomateku & aizul aku suka kata2 nie:

Kadangkala org yang mencintaimu adalah org yg tak pernah menyatakan cintanya padamu,
kerana org itu takut kau berpaling dan menjauhinya...
Dan bila di suatu masa dia hilang dari pandangan,
kau akan menyedari dia adalah cinta yang tak pernah kau sedari....


yg pnting ckrg aku tak chat...tak tau knp...sakit perut + demam + pening kepala + nak muntah + sakit hati....dah mcm pakej plak aku rasa sakit aku...
ha..ha...tpkan ada sesuatu yg aku rasa ckrg....:)
sampai masanya aku cerita...buat masa nie biar jd RAHSIA....:)

No comments:

Post a Comment