Saturday, November 24, 2012

BUKANLAH diriku.....

lagu nie aku tuju untuk seseorang .....
hope awak akan faham makna lirik lagu nie.....

Setelah kupahami
Ku bukan yang terbaik
Yang ada di hatimu
Tak dapat kusangsikan
Ternyata dirinyalah
Yang mengerti kamu
Bukanlah diriku
Kini maafkanlah aku
Bila ku menjadi bisu
Kepada dirimu
Bukan santunku terbungkam
Hanya hatiku berbatas
Tuk mengerti kamu
Maafkanlah aku
Reff:
Walau kumasih mencintaimu
Kuharus meninggalkanmu
Kuharus melupakanmu
Meski hatiku menyayangimu
Nurani membutuhkanmu
Kuharus merelakanmu
Dan hanyalah dirimu
Yang mampu memahamiku
Yang dapat mengerti aku
Ternyata dirinyalah
Yang sanggup menyanjungmu
Yang lama menyentuhmu
Bukanlah diriku

hmmm... FOKUS study Nana.... 
FORGET EVERYTHING...
Selalu ingatkan dekat diri mcm tue...
tp knplah susah nak FORGET tue...
my betul kata syamin kadang2 aku kna kejam dengan diri aku...
now, FORGET EVERYTHING AND MULA KERJA....
tp tiba2 rindu plak kat roomate aku..
slalunya dengar suara dia membebel... nie bila dia tak ada sunyi plak..
zatie bila hang nak balik..
aku rindu..ha..ha..
dan lagi satu, tak sabar nak balik nak tngok Damia yg comel....
dan thanks for SYAMIN sbb call aku..
rindu sama kamu....
& for Aizul... aku tak study lg... bnyak nak kna study islamic. fibnance..
aku baru siap asigmnt ethics & islamic... ma tak wat lg... risau sangat risau....
tpkan aku sempat lg tngok cerita selagi masih ada..
ok cter nie sangat sedih..
klau akulah perempuan tue, aku tak taulah apa jd kat aku...
dan aku respect kat laki tue walau perempuan tue mcm tue tp dia stay syg..
sometimes LOVE MAKE WE CRAZY...
walaupun cter tue mcm cter korea a walk to remember...
atau cter india yg kajol  & ajay berlakon tue..
tp stay best bg aku... sbb aku mmg meminati cter melayu berbanding cter luar...
ha..ha.. tp serius kalau korang tak percaya bleh tngok..
n credit to syila coz bg cter nie kat aku..
tak pasal2 pkul 3 pagi meleleh air mata tngok cter nie..
touching habis beb...:)

1 comment:

  1. Aku tak ingin kau menangis bersedih
    Sudahi air mata darimu
    Yang aku ingin arti hadir diriku
    Kan menghapus dukamu sayang....
    Hanya satu pintaku untukmu dan hidupmu
    Baik baik sayang ada aku untukmu
    Hanya satu pintaku di siang dan malammu
    Baik baik sayang karna aku untukmu....

    hayati LAGU itu.. khas untu awak yg BERSEDIH dekat sana....:)

    ReplyDelete