Wednesday, November 7, 2012

maafkan AKU.....

assalamualaikum..
sorry kalau entry nie mengganggu sape yg sdg bergembira..
sorry kalau entry nie ada terasa...
aku tak mampu nak jd org yg SABAR & terima jer apa yg berlaku...
maaf sangat2...sbb aku pun ada HATI & PERASAAN..
yg aku harap korang pun TAHU jaga.....

sorry kalau lepas nie aku mula JAUH KAN diri dari kamu...
maaf kalau aku mula TAK AMBIL BERAT lg ttg kamu....
maaf jkalau lepas nie aku tak msg kamu LAGI....
maaf kalau aku tak call kamu lagi...
maaf kalau lepas nie aku hanya mampu pandang kamu dari jauh...
maaf kalau lepas nie aku hanya mampu DOA kamu bahagia..
maaf kalau lepas nie aku tak ada lagi nak ngada2 dengan kamu..
maaf kalau lepas nie kamu cakp aku jd manusia pendiam..
maaf kalau lepas nie kalau kamu buat lawak aku tak ketawa...
maaf kalau lepas nie aku jd MANUSIA HATI BATU....
maaf..
hanya itu aku mampu cakap...
kerana KATA-KATA kamu... mmg buat aku sangat TERGURIS..
aku mungkin mampu senyum & sentiasa hadiahkan kamu senyuman..
sbb kamu ada TEMPAT istimewa dalam hatiku..
tp sbb kamu mungkin TAHU ttg itu sbb itu aku sentiasa tiada NILAI dalam hidup kamu...
dan sbb itu kamu sentiasa persendakan apa aku buat...
dan kamu mungkin juga tak pernah SEDAR ttg aku....
dan sbb itu aku perlukan MASA...
dan aku minta maaf kalau LAYANAN aku tak spt dlu lg...

aku manusia biasa..
had SABARnya ada batas..dan aku minta maaf...
kalau aku bukan mcm kamu kenal dulu....

Kadangkala org yang menyayangimu adalah org yg tak pernah menyatakan sayangnya padamu,
kerana org itu takut kau berpaling dan menjauhinya...
Dan bila di suatu masa dia hilang dari pandangan,
kau akan menyedari dia adalah insan yg BERHARGA yang tak pernah kau sedari....



2 comments:

  1. perasaan kau selalu sama dengan aku. T_T

    ReplyDelete
  2. salam..penat cute jd orang yg sabar.. aku ambil berat pasal org pas tue orang lansung tak hargai.... tak tahu nak cakp mcmna....

    ReplyDelete