Monday, November 28, 2011

KeNangAn itu mmg INDAH... apa tah lg jika ia dengan KAMU.....

assalamualaikum....
hari nie aku nak cter pasal aku pie teluk batik...
masa aku pie nie aku rasa mcm tak happy coz baru pas gaduh ngan someone....
tp pas sampai kat sana... tak tau knp.. mood tue trus bertukar.. best dapat main-main ngan budak2 nie..
main straw.... main bina istana pasir... main bola pimpong.... trus lupa segala masalah yg melanda...
pas tue aku naik bot ngan mizah...BEST sangat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
itu perkataan yg aku bleh gambarkan perasaan aku masa tue...


tp mood aku spoil btul bila ada sekumpulan mamat nie ngan i- pad dia duk ambil gambar budak-budak uni aku..
hey abg kat sana tue.. tak pyahlah nak ganggu privasi org.. kami dtg pantai nie nak gembira2.. yg abg kat sana tue duk merakam gambar kami nie asal.. cuba klau abg kami ragam... gambar abg tngah *****... apa perasaan abg... geram btul aku ngan mamat tue.. klau ikutkan hati aku yg satu nie.. nak jer aku rendam i-pad dia tue... puas hati aku.. kami dah tgur.. dia bleh wat BODOH.. klau korang, korang bengang tak??????????????????????????????????????? aku korang tak pyh cakplah bengang tahap mcmna.. mmglah aku tak mndi just rendam kaki n naik bot jer, tp aku cian kat kawan2 aku yg nak mandi n nak bersuka ria tue... apa salah diorang... diorang dtg pantai mmg nak mndi.. dan knp perlu halakan awak punya BNDA MAHAL tue kat kami.. bnyak lg mak cik n pak cik yg romantik kat pantai tue.. knp tak halakan kat diorang.. ker awak nie dah ketagih **** sangat??????????????/ BENGANG... serius aku sangat MARAH...


korang yg suka wat aktiviti mcm tue tlglah hntikan.. cuba klau korang nak suka ria ngan kawan2 ada org wat korang mcm tue apa perasaan korang... aku cian tngok budak2 nie semalam.... tp alhamdulillah.. kami selamat sampai ke USM walaupun bas kami rosak kat MANJUNG... tp stay bleh sampai.. thanks to pak cik bas... n credit to AMLIS.... best sangat dengan korang... LOVE YOU ALL....


WE ALL... dengan ISTANA KAMI...(^_^)

KAMI... DENGAN BANANA BOAT... COMEL...(^_^)

AKU....(^_^)

CANTIK & COMEL...

AKU....(^_^)

ISTANA PASIR KUMPULAN LAIN....(^_^)


p/s:
apa korang rasa ek.. bila korang ada kawan dan korang sangt2 sayang... dlu dia seorang ITIK YG HODOH.. atau bestnya tak ada orglah sudi kawan ngan dia.... tp ckrg dia dah jd SWAN... n semua org nak kawan ngan dia.. dan dia mula lupa KEWUJUDAN korang kat sisi dia... apa PERASAAN KORANG?????????????????????(T_T)

No comments:

Post a Comment