Tuesday, November 22, 2011

TAHNIAH (^_^) FOR MALAYSIA & MY BEST FREN.....

Assalamualaikum..... 
cbnrnya nak update blog nie sebaik pas aku tngok bola.... tp masa tak mngizinkan coz aku terpaksa mngadap notes BRM yg examnya pd 22/11/2011....


TAHNIAH pd pasukan MALAYSIA kerana menang pingat emas di sukan SEA baru2 ini untuk acara bola sepak....seronok bila ingatkan mlm tue... menjerit aku ngan roomate aku tngok bola kat bilik tv bawah... lg best semua yg tngok bola tue mmg sporting habislah... bila MALAYSIA dah menang siap kami ramai-ramai nyanyi lagu NEGARAKU dalam bilik tv tue... ha..ha.. betapa bangganya menjadi RAKYAT MALAYSIA....(^_^)


TAHNIAH.... pd my best fren.... coz selamat melansungkan majlis perkahwinannya pd 19/11/2011....sampai sesat2 saya, yus, apiz & my buah hati cari rumah awak.. sampai pie salah KENDURI.. lawak2.. tp malas nak cter kat wak nanti awak gelakan kami.....(^_^) saya tngok awak masa tue sungguh berseri... sangta cantik n comel..... kenkadang rasa tak percaya pun ada bila tngok awak dah kawin.... ha..ha....yelah dlu zaman sekolah, sama-sama wat kerja BAIK n kerja NAKAL sama-sama... tp ckrg awak dah bergelar isteri org.. dah ada tanggungjawab.... sape tak SEDIH... awak tau masa saya sampai rumah sedih saya (coz happy) coz kawan saya dah temui PUTERAnya.. ha..ha.. saya doakan AWAK bahagia hingga akhir hayat.. jd isteri n ibu yg solehah... dan bg saya anak buah yg ramai....(^_^)...


comelnya awak.. so cute... saya sangat jeles...(^_^)

kami..... budak-budak yg SESAT pie KEDURI KAWIN... HA..HA...

cantiknya...

romantiknya...

cantikkan???????

that pics yg saya ambil for your wedding... hope you will happy bila dapat your hubby... ha..ha..


HAPPY coz my prince lepak rumah saya.... tngok bola ngan saya.. tengok MALAYSIA VS MYANMAR.... best sangat... n saya dapat mug dari dia... cantik sangat.. thanks bie...(^_^)
n thanks coz jmput saya dari stesen kretapi.. bwa saya pie wedding kawan saya... n then dtg rumah saya luangkan masa ngan saya.. thanks sangat2... saya sangat2 HARGAI apa awak buat...(^_^)
 notes: kalau awak rasa org tue menyusahkan awak, mengganggu awak, awak buang jer dia dari hidup awak.. dari awak seksa hati dia.. seksa jasad dia... bg dia harapan palsu... ia menyakitkan tau....

No comments:

Post a Comment