Thursday, November 3, 2011

234 HARI LG..(T_T)

assalamualaikum...
klau kita dah usaha lama bnda itu?????????????????????
korang nak give up tak???????????????????????
wat pertama kali dalam hidup aku, aku nak give up untuk something yg aku dah usaha hampir sepuluh tahun..
Mesti ada yg terkejut, knp setelah lama aku usaha tiba2 aku berenti.....
ramai yg cakap kat aku SABAR.....
N ramai juga yg bg kata-kata nasihat...
thanks pd mereka.....
tp aku ada cuma 234 hari jer lg.. mampu ker aku????????????????????????
yer, Tuhan selalu kata klau kita usaha..
insyaallah kita akan dapat...
tp dah bertahun aku usaha,aku sabar, n aku tahan semua dugaan yg dtg..
sampai kadang-kadang kawan aku kata knplah aku baik sangat...
tp cbnrnya aku tak baik,tp aku terlalu sayang....
knkadang ada masa aku ngadu kat DIA....
knkadag aku menangis pd DIA...
Knkadang aku termenung sendiri...
memikir mna kesudahannya..
akhirnya aku ttp mcm nie...
so can i give up??????????????????????????????




oh yer, 4.11.2011..
balik kampung sempena raya haji..
iulah yg ubat segala sedih aku wat masa ckrg..
doakan perjalanan aku selamat pulang n selamat balik kat usm balik eh....
sbb aku nak study rajin2, n nak imba segala ilmu kat cnie...
kat belajar itu sama pahalanya dengan kita beribadat kpd Allah...
so, marilah kita rajin2 kan diri BELAJAR...
klau MALAS, tue ingat mak & ayah kau orag yg pnat2 sekolahkan kau org tue....
sbb aku bukan org senang..
so aku tahu mcmna, susah mak & ayah aku cari duit nak bg aku berjaya....
dan aku bersyukur sangat2 sbb dapat belajar kat cnie, dapat bantuan kewangan....
sbb klau tak dapat bantuan kewangan tue, setakat guna pinjaman aku tak taulah, aku dapat habiskan study aku atau tak...jd aku bersyukur sangat2...
so, sbg anak kita knalah blajar rajin2....(^_^) ....
FIGHTING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment