Saturday, June 18, 2011

SESUATU....

assalamualaikum..
hntahlah..
rasanya... saya dah penat..
kenkadang rasa nak putus asa..
knkadang rasa nak jerit cakap saya dah tak tahan...
cukup....

ye.. saya hampir putus asa..
hampir menangis kerana sesuatu yg hntahlah..
saya sangat2 rasa give up..

saya rasa mcm sia2.....
saya dah wat semua..
tp hasilnya tetap sama..
someone ada bg advise...
tp tak tau nak ikut ke tak..
akal slalu kata ia kputusan yg btul..
tp hati slalu menidakkan..
adakah saya perlu buat sesuatu..
mungkin ia..
saya harap sangat ALLAH bg petunjuk...

saya tak nak hidup spt ini..
bersabar.. dan trus bersabar..
sehingga akhir saya kecewa..
mungkin btul kata kawan saya..
saya perlu lbih berani..
terima kenyataan..
dan terima setiap KEPUTUSAN...
walaupun pahit....
dan btul kata kawan saya..
knkadang yg kita mahu..
tak slalu kita dapat..
kerana ALLAH nak beri yg lebih baik..
mungkin..
hntahlah..
setakat ini blum saya temui jwpn...
dan ia amat rumit.....
sampai ada masa sya termenung berjam2 memikirkannya..

knp kalau ia melibatkan hidup... ia perlukan pengorbanan spt ini????????????????????????
tak boleh ke dia yg mengalah.. kerna saya dah penat mengalah....
knp????????? sampai saat ini saya juga kna mengalah....klaulah saya boleh merayu..
boleh cakap yg saya dah tak sanggupkan bagus.. tp syg.. suara tue hanya tersimpan dalam hati...dan tak akan ada sorang pun yg dengar... pdihnya....

No comments:

Post a Comment