Tuesday, June 14, 2011

11 june.....

11 June- tarikh itu tiba lagi….
Alhamdulillah… kerana saya masih mampu bernafas
Dan masih mampu melihat insan2 yg saya syg ketawa riang….
Saya tak nak apa2 dalam hidup ini kecuali KASIH DAN SAYANG…
Yang saya bleh beli dengan sebuah KEJUJURAN, KESETIAAN dan KEIKHLASAN….
Insan kerdil ini terlalu bersyukur kerana mempunyai KELUARGA yg sangat saya sayang…
Mempunyai kawan yg sentiasa ada di saat saya hampir give up..
Contohnya spt smlm.. saya hampir give up….
Hampir putus asa.. dan hampir ingin mlepaskan sesuatu yg berharga dalam hdup saya…
Tp…..kerana saya ada kawan spt Shakila, Man n semua… saya tak ptus asa….
Thanks to my friends coz always with me….
Dan bersyukur juga kerana ada si dia… kerna melalui dia saya tahu apa rasa cemburu, marah, sakit hati, rindu n sayang…..paling penting tau mcmna nak memujuk dan merajuk… yg tak pernah saya wat seumur hdup saya…
Saya bersyukur sangat2…..ALHAMDULILLAH…
Dan thank to my mum coz bg hadiah yg comel…. Elmo…. That the name for my new teddy bear…..
N thank to someone coz give me NOVEL….. best.. tp tak habis bca lagi….. hi..hi….n thanks to everyone yg sudi wish birthday n thanks to everyone yg sambut birthday saya hari tue… thanks sangat2……n Thanks to ALLAH sbb masih mmberi hambanya ini kesempatan untuk bernafas diatas bumi ini lagi… terima kasih...

No comments:

Post a Comment