Wednesday, May 15, 2013

sabarlah HATI

Assalamualaikum...
hmm.. some thing make my HATI sangat sakit....
sakit sangat.... terlalu...
sehingga aku rasa mcm nak tnya apakah ini dugaan lg...
tp cepat2 aku ingatkn diri ini mungkin ini ujian..
Allah nak menguji hambanya ini..
adaklah mampu menanggung setiap ujiannya.....
setiap yg berlaku pasti ada hikmah...
mak selalu kata setiap yg berlaku ada sbb my be btul kata mak...
my be lepas ini akan muncul sinaran MENTARI yg aku tunggu...

hmmm... bnyak kerja tertangguh..
tp minggu nie aku ada wedding yg aku kna attend..
so aku tak taulah bila aku akan siapkan kerja aku...
kerja mmg tak pernah habis...
n then for offer yg aku masih pegang sampai ckrg...
aku tak tau sama ada aku nak accept atau tak...
HATI ini selalu berbelah bahagi...

tp melihat keadaan ckrg..
mungkin aku perlu lupakan offer tue..
bak kata org rezeki tak ke mana...
mungkin kalau ada rezeki i will continue it..
apa salahnya sacrife apa aku nak demi insan paling aku syg dalam dunia nie...

tipulah kalau aku kata aku tak sedih..
tp aku tau apa aku buat..
aku lg syg my mum...
so apa salahnya klau kali nie aku ikut cakp dia..
klau ada rezeki aku akan continue....

dlupun ikut cakp dia..
now aku dah berada disini..
hampir mndapat sesuatu yg aku nak..
so tak salah kalau aku dengar cakp dia...
i love her very much... 


p/s:
HATI...
tlg berfungsi dengan betul...
tlg setia pada tuan kamu...
tlg jngn buat kerja lain...
coz tuan kamu tak nak sakit lg....
HATI...
setiap yg berlaku pasti ada hikmah..
kamu perlu kuat...
begitu tuan kamu....




No comments:

Post a Comment