Sunday, May 5, 2013

hidup itu indah...

Assalamualaikum...
msti semua dah gie ngundikan?????????????????? aku??????????????? 
tak mngundi pun.. nak tau knp..sbb aku lupa daftar..ha..ha.. akibat terlalu cbuk dengan mcm2 bnda akhirnya aku terlupa...
tp yg paling aku suka.. cuti..  dimana aku bleh mengistirehatkan badan aku..ha..ha... 
jngn cakp gembira hati aku bnyak mna... sbb terlalu gembira aku buat kek coklat.dan my be akan buat lg satu kek.. klau aku rajin jap lg..hu..hu...
yg paling best cuti dapat jumpa sepupu kecik aku... danish, awish n liya zafirah.. comel mereka semua... boleh buat aku ketawa dan hilang semua duka di hati.. ha..ha...
liya dah kebas one of teddy bear... tp aku tak kisah pun.. dah dia suka.. ambillah... n danish dapat tab... kedekut btul dia tak kongsi ngan kami... ha.ha... 

oh yer ada something aku nak cakp for someone... 

kalau korang rasa perbuatan atau percakapan korang boleh mnyebabkan HATI aku sakit.. plz jngn tegur aku atau cakp dengan aku.. itu lbih baik.. dari kau sakitkan hati aku....
sbb aku bukan manusia yg mudah MAAFkn org... itu kau perlu tahu dan harus tahu... 
aku bukan budak2 cuma aku bukan seorang yg pemaaf kalau org dah hina aku...
aku senyap tak beerti aku kalah.. cuma aku tak nak serabutkan kepala aku dengan memikirkan ttg kau..
bnyak bnda aku harus pkir.. contohnya mcm proposal aku yg tak siap..
AAB aku yg comel... dan bnyak lagi...
so plz jngn serabutkan aku dengan sikap kau yg mcm kanak2 tue..
aku senyap tue kau dah kira atau patut BERSYUKUR....
sbb aku malas nak besarkan bnda kecik..
dan lg satu kalau kau rasa kau tak IKHLAS minta maaf tak payah minta maaf..
sbb aku mmg tak suka org yg TAK IKHLAS...
sorry kalau ada yg terasa tp bila aku taip aku mmg tujukn tepat dekat org yg aku maksudkan...
aku tak kisah kau nak kata apa... sbb ini mmg aku..

oh yer i have one song for AAB:
Tahukah kau mengapa mereka cemburui kita sampai bila-bila
Kerna cinta tak akan memaksa datang bersahaja tak kita masa
Walaupun seketika


Percayalah engkau dihatiku
Aku tak berpura kau pun tahu
Satu permintaan kau berikan kesempatan
Untuk hidup denganmu

Jika engkau dapat merasakan
Satu perubahan bagai dilanda taufan
Itulah imaginasiku padamu
Jangan kau tertipu dalam dunia yang tak menjanjikan

Aku rela dipukul atau dihina
Tapi jangan kau ragu niat cintaku


http://www.youtube.com/watch?v=b5WIZnr_YyU
bEST LAgu Nie hope you will enjoy it..:)

No comments:

Post a Comment